soalan yang sama je .. bosan aku !!

Assalamualaikum and hi ~ hari ni nadia mempunyai banyak masa yang sangat free ni , so lets bblogging . 
weee ^_^ .  Tade la , act , nad just nak cerita sikit la sepanjang nad pegi class ni , nad naik cab untuk sampai ke satu station ni then nad akan naik monorail menuju ke tempat nadia belajar sekarang ni . maklum la , nak elakkan diri dari kesesakan lalu lintas , thats why naik je public transport , so tak salahkan :) okay , sepanjang nad naik cab je , MESTI ada pakcik teksi ni tanya , "adik ni memang asal kampung baru ke ?'' pakcik tu soal , then nadia menjawab " oh , yelah pakcik . kenapa ? " lalu pakcik tu terus bertanya lagi " duduk rumah sewa ke ?" nadia pun cakap sorang2 "apahal la pakcik ni sibuk sangat nak tahu " then nadia membalas pertanyaan pakcik teksi tu " tidaklah , nadia duduk rumah sendiri dengan dengan parent,abah saya orang kampung baru " jelas nadia kepada pakcik tu , then pakcik berkata lagi " wahhhhh , anak jutawan la ni ! " terkejut gila aku pakcik tu cakap macam tu . =.='' aku p0n iyekan jelahhh . then , pakcik tu sembang pulak dengan nad pasal tanah kampung baru yang akan dibeli oleh kerajaan pada bila2 masa je , sekarang ni sukar untuk kerajaan ambil tanah kampung baru ni kerana harganya sangat la tinggi , paling kurang 2 juta , jelas pakcik tu . dia pula yang excited cerita pasal tanah ni dengan nad . so nadia dengar and iyekan jelah . hahaha , s0 pakcik tu membebel sorang2 dia , then sampai la tempat dituju .. then , keesokan harinya juga , pakcik teksi yang lain bertanya soalan yang sama ... hmm . aptb =.='' * kalau tanya aku memang salah la , bukannya aku ambil tahu sangat * hahhahahaha .
Thanks for reading ~ kiss sikit .. mwahh :*

0 comments:

Post a Comment