Aku rasa benda ni COOL gilerr ~

hOLLo Hi and Assalamualaikum .
 today , aku nak updAte sesuatu benda yang sangat cool and cute giler ,
aku suke gila ! HAHA . Disebabkan terlalu lah excited s0 tangan pun excited nak menulis juga kan .
haaa , pebenda la yang cool sangat tu kan , nak tahu ? jeng jeng jeng ...
tengok pict kat bawah ni :-




haaa ~ tengok dah kan ? omey tak ? hihihi :p 
act , yang pict aku tunjuk tu benda yang dalam phone aku , pict yang first to contact , selalunya dekat any phone background dia biasa2 je kann , haaa , but mine s00o cute kan . heeee :D  and second pict tu is app centre and the last pict tu la message  , so , dengan background seperti itu aku semakin suka je nak message2 nii , and yang best kan ada banyak sangat smiley yang cute and ada doodle . best ! 
act , tu jela yang aku cakap benda yang cool tu , hahahahaha ! well , biasa la orang baru tau ,so macam ni la excited nya :p oh oh , aku lupe, act bukan satu background je yang ada , ada banyakkk , can choose je ! phone korang ada juga tak macam ni ? kalau ada okay lah . weee ^_^ 
haaa , tu jelah untuk hari ini , have a nice day everyone . mmuah :*


Thanks for reading ~ kiss sikit .. mwahh :*

0 comments:

Post a Comment